Previous
Next

מערכות מידע לניהול לוגיסטי

מערכות לתמיכה בשרשרת אספקה SCM

שרשרת האספקה מורכבת ממספר תהליכים. החל מהזמנת הרכש וקליטת המלאי במרכז הלוגיסטי ועד לאספקת המלאי ללקוח הסופי. בכדי לתמוך במכלול התהליכים הזה פותחו וקיימות בשוק מספר חבילות תוכנה המיועדות לטפל בניהול הפעילות הלוגיסטית בתוך המרלו"ג, תכנון מסלולי ההפצה ותהליכי הבקרה והמסירה ללקוח. השאיפה היא לשלב ולחבר ככל שניתן בין התוכנות התומכות בכלל פעילות שרשרת האספקה בכדי להשיג הפחתת עלויות תפעול, שיפור אמינות המלאים, ניצול מיטבי של המשאבים ושיפור רמת השרות ללקוחות.

מערכות מידע ארגוניות

חבילת תוכנה המיועדת לנהל את תהליכי העבודה וזרימת המידע בתוך הארגון בנושאים הקשורים במכירות, משאבי אנוש, רכש, שרות, מלאי, ייצור וכדומה. המערכת מספקת פתרון משולב המקשר באופן ישיר ומידי בין המודולים השונים של התוכנה, ללא צורך בממשקים תוך כדי שמירה על רמת עדכניות מידע ברמה מידית (online), שמירה על ממשק משתמש אחיד לכלל עובדי המערכת, שמירה על מידע מדויק ואחיד בכלל המערכת. באופן הזה נחסכות הזנות נתונים כפולות וכפילויות של נתונים

מרכזי שירות ותמיכה

תכנון ואפיון של מוקדי שירות פנים ארגוני וחיצוני, לתחומים שונים כגון:IT , שירות וכדומה. הגדרת תסריטי שיחה ודרכי טיפול ואסקלציה לתקלות ודרישות שונות, שימוש במערכות המבוססות על CRM או מערכות ייעודיות אחרות.

אינטגרציה

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בשילוב ואפיון הפתרון הכולל כחלק מהמערכת הכלל אירגונית הוא תיחום האחריות והאינטגרציה בין המערכות השותפות ביישום הפתרון.

בדיקת תוכנה ואבטחת איכות

אפיון ותכנון של תכניות בדיקה ברמות שונות למערכות תוכנה, אוטומציה ואינטגרציה בין המערכות, כולל ביצוע תהליכי בדיקה מקצה לקצה, הגדרת תסריטי בדיקה וולידציה בתחום מערכות מידע לוגיסטיות ואירגוניות.